Porto Ronco

26.08.2012 16:44

Poslední přihlášení z Porto Ronca .

 

Lahev vína pro Marlene Ditrich i nadále ukrývá Lago Maggiore a asi to tak má být...  Myslím , že i když jsme ji našli , tak je správné, že jsme jí s úctou vrátili  tam ,  kam patří , tak jako rybář  s pokorou vrátí vzácnou rybu a doufá , že i ostatní se zachovají stejně.

.

Moje poděkování a úcta patří všem zúčastněným a kdyby se rozdávala medaile tak každému jednotlivě patří zlatá olympijská !!!

Neměl jsem tu spránou techniku, ale v zoneru se to podařilo trochu zviditelnit.

Takhle viděl Maria Remarque oblohu v tu magickou noc a já měl taky to štěstí.

Brzo ráno, před 5.00, mě vynikající červené TICINO vyhnalo k mušli a tenhle obraz mně po noční bouři vytáhl z pod duchny....

Obdivovatelé hvězdné oblohy poznávají vycházející souhvězdí Oriona..... Remarque neblafoval.

Mystický zážitek....